Vážení zákazníci, v době od 3.9.2023 - 15.9.2023 máme dovolenou, všechny objednávky přijaté v této době budou vyřízeny v týdnu od 19.9.2023.
ON-LINE technická podpora pro smluvní klienty zůstává zajištěna. Požadavky na podporu směřujte na email "info(zavináč)luckycomp.cz". Děkujeme za pochopení.
Novinky
01.03.2020
Systémy pro měření teploty lidského těla
Jednou z metod měření tělesné teploty je využití speciálních termálních kamer. Tento způsob je velice efektivní hlavně z pohledu rychlosti měření. Výh... číst celé
13.08.2019
Autem na parkoviště jen přes registrační značku?
 Pro více informací nebo cenovou kalkulaci nás kontaktujte zde: číst celé
14.03.2018
Vítejte na našem e-shopu
Najdete zde všechny informace o firmě a také čím se zabýváme. V sekci e-shopu si můžete objednat tiskárny, tonery, inkousty, počítače, monitory, kamer... číst celé
Zobrazit všechny novinky
PODPORA
  1. Úvod
  2. SERVIS a SLUŽBY
  3. Servis tiskáren a opravy
SERVIS TISKÁREN , KOPÍREK

Objednat servis tiskárny >>

Možnosti opravy tiskáren, kopírek:

 

  • Opravy tiskáren u ZÁKAZNÍKA 
    Servis tiskáren u zákazníka je možné z důvodu technologické náročnosti poskytovat pouze v omezené míře. Provádí se pouze základní úkony a nebo expesní čištění.

 

  • Servis tiskáren v servisním centru naší firmy:
    opravy tiskáren se snažíme řešit maximálně operativně, opravy tiskáren provádíme s maximální precizností, kvalita a rychlost opravy je parametrem, na který klademe velký důraz.

 

  • Doplňkové služby:
    Po dobu opravy jsme schopni po dohodě zapůjčit nahradní stroj.
    (přednostně zapůjčujeme smluvním a dlouholetým zákazníkům, kteří s námi spolupracují už několik let).

 

  • Oprava tiskáren a kopírek, strategie:
    Klientovi poskytujeme ucelený servis tiskáren všech typů a značek 24hodin denně / 7 dní v týdnu*. Zařízení můžete přivézt k nám do servisního střediska, nebo si jej nechat do servisního střediska odvézt.
    Opravy tiskáren poskytujeme jak firmám tak i zákazníkům z řad „běžných“ občanů, díky specializaci našich techniků je velká pravděpodobnost opravy tiskárny v krátkém termínu.
    Oprava tiskárny u zákazníka je možná s ohledem na rozsah poškození a dostupnost servisního zázemí (o možnostech opravy u zákazníka se informujte na naší klientské lince), pokud je nutné řešit závadu u nás, je tak učiněno většinou ještě v den, kdy bylo zařízení převezeno.
    V případě potřeby vám rádi zapůjčíme náhradní tiskárnu, abyste mohli dále nerušeně pracovat.

 

  • Smluvní klienti:
    Mají přednostní nárok na využití našich služeb a jsou vždy upřednostněni v případě, že kapacita servisního zázemí bude omezena.
    Disponují mnoha volnými servisními hodinami, které mohou využívat kdykoliv potřebují.
    Mají výrazné slevy na veškeré servisní služby.
    Mohou využívat služeb telefonického poradenství a dálkovou správu.
    Jak se stát smluvním klientem a co služba obsahuje naleznete v sekci smluvní klienti.


    Opravu tiskárny, nebo svoz poškozené tiskárny si nyní můžete snadno objednat nebo informovat prostřednictvím telefonních linek776 188 886 nebo 773 833 622.

     

    Máte nefunkční tiskárnu a nechce se Vám řešit oprava? Koukněte na naši nabídkuTiskárenvšeho druhu. Nevíte zda-li je pro Vás vhodná laserová tiskárna nebo inkoustová? A jestli stačí obyčejná nebo multifunkční? Neváhejte se na nás obrátit pomocí online chatu, telefonu výše nebo kontaktního formuláře

Objednat servis tiskárny >> 

  •  * po telefonické dohodě

Platební metody:

 

  • Platba v hotovosti
  • Platba dobírkou
  • Platba převodem (Zálohová platba)

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

 

Jsme na Facebooku

Partneři webu
 Párty, oslavy, večírky, moderování, ozvučení a osvětlení akcí

Rychlý kontakt
Logo
Patrik Lucký
Patrik Lucký
9:00 - 17:00
© 2009-2023 LUCKYCOMP S.R.O.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz